Miksi pettää toisen luottamus?
Miksi särkeä sen ihmisen sydän joka rakastaa?
Rikkoa toiveet ja unelmat?
Tuhota halu ja ilo elämään .. kaikki?
Riistää maa jalkojen alta, antaa toisen vajota tyhjään
pimeyteen, yksin, rikkinäisenä?

Miten voi katsoa silmiin ja sanoa rakastavansa,
vaikka tietää että toinen saa joskus tietää?
Petos.
Valheet.
Salailu..

1372675.jpg

Olin tyhmä..
Luotin. Rakastin. Kunnioitin.
Halusin joka päivä olla lähellä, koskea,
olla hyvä, rakastaa--
--mun sydän vuotaa verta.
Oon täynnä vihaa ja inhoa.
Surua ja katkeruutta.
Kuvottaa..
Mitä tein väärin? Miten joku voi tehdä näin?
En minä tehnyt mitään väärää, olin rehellinen ja lojaali,
luotin ja uskoin kaiken paskan mitä mulle syötettiin.

Ihmiset on vaan niin saatanan tyhmiä ja itsekkäitä,
että ne on valmiit heittämään
oman ja toisen yhteisen tulevaisuuden menemään vaan
omien hetkellisten mielihalujen takia.

Ei voi katsoa eteenpäin, ei taakse..
..Kaikki täyttä paskaa..
...Koko vitun elämä...